Isnin, 1 Ogos 2011

Persiapan saya ...

Baru peperiksaan lisan untuk 'Prelim' berlalu. Peperiksaan lisan untuk 'PSLE' semakin hampir. Takut juga apabila guru-guru memberitahu saya bahawa tinggal beberapa minggu lagi untuk mengambil peperiksaan lisan untuk 'PSLE' tetapi itu adalah sebuah kenyataan bahawa semua murid-murid sekolah rendah akan mengambil peperiksaan ini.


Untuk peperiksaan lisan bahasa Melayu saya akan cuba membuat yang terbaik kerana saya agak lemah dalam kefahaman saya. Persiapan saya supaya saya membuat yang terbaik adalah dengan mendengar nasihat guru dan datang untuk kelas 'MOR' yang tersedia untuk murid-murid darjah enam. Saya juga akan membaca buku supaya saya dapat membaca dan bercakap dengan pengunaan bahasa baku.


Semoga kawan-kawan dapat lulus dengan cemerlang. :)

Tiada ulasan: